Φίλε επισκέπτη του ιστολογίου μου, καλώς ήρθες!
Είχα ένα ιστολόγιο από τον Ιούνιο 2007 στο pathfinder με διεύθυνση math-telos-agras.pblogs.gr (Δείτε το διαδικτυακό αρχείο εδώ). Το pathfinder δεν ήταν μια παγκόσμια υπηρεσία φιλοξενίας ιστολογίων, όπως το blogspot, αλλά προερχόταν από την Ελλάδα και αυτό ήταν που με έκανε να συντηρώ εκεί το ιστολόγιό μου.
Από τις 10 Απριλίου 2018, η φιλοξενία ιστολογίων στο
pathfinder σταμάτησε κι έτσι –διαδικτυακός πρόσφυγας πια- αναγκάστηκα να αναζητήσω τη «στέγασή» μου στο blogspot, όπου είχα φτιάξει τον Φεβρουάριο 2008 ένα δοκιμαστικό ιστολόγιο που κρατούσα εν υπνώσει. Το ιστολόγιο στο οποίο αναφέρομαι βρίσκεται εδώ: https://agras1907.blogspot.gr/
Φιλοδοξώ σ' αυτές τις σελίδες να αναδημοσιεύσω προβληματισμούς και απόψεις που με βρίσκουν σύμφωνο ή έχω να διατυπώσω ενστάσεις. Δεσμεύομαι βεβαίως, να αναφέρω ΠΑΝΤΑ την πηγή. Βεβαίως, δεν θα λείπουν και αναρτήσεις με τις απόψεις, τις ιδέες και τους προβληματισμούς μου.

«Καθένας μπορεί να εκφράζει και να διαδίδει προφορικά, γραπτά και δια του τύπου τους στοχασμούς του». (Σύνταγμα Άρ. 14 παρ. 1)

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018

Η ΔΑΚΕ, οι "χρήσιμοι ηλίθιοι" των Αθηνών, η Βόρειος Ήπειρος και η κάρτα μνήμης...


Στο κοιμητήριο των πεσόντων Ελλήνων στρατιωτών του πολέμου του 1940, στους Βουλιαράτες (8/11/2018), την ημέρα της κηδείας του Εθνομάρτυρα Κ. Κατσίφα

 

Μετά την μεγάλη νίκη της ΔΑΚΕ στους Καθηγητές, με ρωτάτε για τη σταυροδοσία. Απαντώ: Δεν με ενδιαφέρει. Όλοι είναι ισάξιοι για να επιτελέσουν το καθήκον τους. Μετά τη μετάβασή μου στη Βόρειο Ήπειρο για την κηδεία του Εθνομάρτυρα Κατσίφα, καταλαβαίνω ποια είναι τα μεγάλα θέματα.

  Οι Έλληνες εκεί είναι ανελεύθεροι. Ζητούν τη λευτεριά τους. Οι αλβανικές αρχές τους αντιμετωπίζουν σαν σκουπίδια και μάλλον δεν ενδιαφέρονται για την είσοδό της χώρας τους στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Τα περί Ευρωπαϊκής προοπτικής της Αλβανίας, είναι μια "καραμέλα" που αναμασούν οι "χρήσιμοι ηλίθιοι" των Αθηνών.
Αυτά προσωρινά πριν επανέλθω αναλυτικότερα.
Κατά τα άλλα, έχω αρκετό βιντεοσκοπημένο υλικό από τη Βόρειο Ήπειρο με το οποίο θα δημιουργήσω βίντεο που αφορά την κηδεία του  Εθνομάρτυρα Κατσίφα, η οποία μετατατράπηκε σε συλλαλητήριο Ελλήνων εναντίον της καταπίεσης που υφίστανται οι Βορειοηπειρώτες. Ήταν συλλαλητήριο που ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΦΟΒΟ!
   Το υλικό ευτυχώς περισώθηκε. Το λέω αυτό, γιατί η κάρτα μνήμης που οι Αλβανοί αστυνομικοί πήραν από την κάμερά μου ήταν άδεια! Η κάρτα με το υλικό, είχα φροντίσει να είναι... (θέλει φαντασία).



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Βούλομαι, εκφράζομαι και έτσι υπάρχω!

Δημοφιλείς αναρτήσεις των τελευταίων 30 ημερών.

ΔΑΚΕ Καθηγητών ΔΕ