Φίλε επισκέπτη του ιστολογίου μου, καλώς ήρθες!
Είχα ένα ιστολόγιο από τον Ιούνιο 2007 στο pathfinder με διεύθυνση math-telos-agras.pblogs.gr (Δείτε το διαδικτυακό αρχείο εδώ). Το pathfinder δεν ήταν μια παγκόσμια υπηρεσία φιλοξενίας ιστολογίων, όπως το blogspot, αλλά προερχόταν από την Ελλάδα και αυτό ήταν που με έκανε να συντηρώ εκεί το ιστολόγιό μου.
Από τις 10 Απριλίου 2018, η φιλοξενία ιστολογίων στο
pathfinder σταμάτησε κι έτσι –διαδικτυακός πρόσφυγας πια- αναγκάστηκα να αναζητήσω τη «στέγασή» μου στο blogspot, όπου είχα φτιάξει τον Φεβρουάριο 2008 ένα δοκιμαστικό ιστολόγιο που κρατούσα εν υπνώσει. Το ιστολόγιο στο οποίο αναφέρομαι βρίσκεται εδώ: https://agras1907.blogspot.gr/
Φιλοδοξώ σ' αυτές τις σελίδες να αναδημοσιεύσω προβληματισμούς και απόψεις που με βρίσκουν σύμφωνο ή έχω να διατυπώσω ενστάσεις. Δεσμεύομαι βεβαίως, να αναφέρω ΠΑΝΤΑ την πηγή. Βεβαίως, δεν θα λείπουν και αναρτήσεις με τις απόψεις, τις ιδέες και τους προβληματισμούς μου.

«Καθένας μπορεί να εκφράζει και να διαδίδει προφορικά, γραπτά και δια του τύπου τους στοχασμούς του». (Σύνταγμα Άρ. 14 παρ. 1)

Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2021

Για τον ΑΘΑΝΑΤΟ, θεώρησα καθήκον μου να ταξιδέψω προς τη Βόρειο Ήπειρο

 

Σις 8 Νοεμβρίου 2018 και ημέρα Πέμπτη, θεώρησα καθήκον μου να ταξιδέψω προς τη Βόρειο Ήπειρο για να αποχαιρετήσω τον 35χρονο Εθνομάρτυρα Βορειοηπειρώτη, Κωνσταντίνο Κατσίφα. Ο Κατσίφας εκτελέστηκε ανήμερα της επετείου της 28ης Οκτωβρίου, από πυρά Αλβανών αστυνομικών, στους Βουλιαράτες, θέλοντας να υπερασπιστεί την Ελληνική σημαία την οποία νωρίτερα είχε κατεβάσει Αλβανός αστυνομικός. Το νεκρό σώμα του, δόθηκε στην οικογένειά του από τις αλβανικές αρχές, 10 ημέρες αργότερα, στις 7 Νοεμβρίου 2018!

Με τη συμμετοχή μου στην κηδεία του Εθνομάρτυρα, εξασφάλισα βιντεοσκοπημένο και φωτογραφικό υλικό το οποίο έπρεπε να περισώσω ώστε να δημιουργήσω βίντεο από την κηδεία. Τα πράγματα όμως δεν ήταν εύκολα, κάτι που είχα φανταστεί πριν ξεκινήσω προετοιμαζόμενος κατάλληλα. Το υλικό -αφού είχα προνοήσει περί αυτού- ευτυχώς περισώθηκε. Το λέω αυτό, γιατί η κάρτα μνήμης που οι Αλβανοί αστυνομικοί απέσπασαν από την κάμερά μου κατά την έξοδό μου από την Αλβανία, ήταν άδεια! Η κάρτα με το υλικό, είχα φροντίσει να είναι... (θέλει φαντασία).

Οι παρακάτω τίτλοι είναι και σύνδεσμοι που αν τους «πατήσετε», θα οδηγηθείτε σε παλαιότερες αναρτήσεις (κείμενα, βίντεο) σχετικές με τον Έθνομάρτυρα.

 

Έσπασαν καρδιές! Προσωπικές λήψεις από την κηδεία του Εθνομάρτυρα Κατσίφα

 

Κηδεία Κων/νου Κατσίφα - Ο αποχαιρετισμός δύο φίλων του!

 

Κηδεία Κων/νου Κατσίφα - Το μοιρολόι του Σάββα Σιάτρα


Βίντεο - Ο Κατσίφας ήξερε... Οι "γελωτοποιοί" αμύνθηκαν συκοφαντώντας!

 

 Η «Στέγη» ακούει; Η Τιμή αρμόζει στον Κ. Κατσίφα και άλλους μεγαλόψυχους!

 

 «Βόμβα» για τη δολοφονία Κ. Κατσίφα! Μια μέρα πριν τη δολοφονία: «Τον χτυπούσαν με ξύλα για 5 ώρες σε όλο του το σώμα!»

 

  Ο Διαχειριστής
Σπύρος Παν. Κανελλόπουλος

Διαδώστε την ανάρτηση σε φίλους και γνωστούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Βούλομαι, εκφράζομαι και έτσι υπάρχω!

Δημοφιλείς αναρτήσεις των τελευταίων 30 ημερών.

ΔΑΚΕ Καθηγητών ΔΕ