Φίλε επισκέπτη του ιστολογίου μου, καλώς ήρθες!
Είχα ένα ιστολόγιο από τον Ιούνιο 2007 στο pathfinder με διεύθυνση math-telos-agras.pblogs.gr (Δείτε το διαδικτυακό αρχείο εδώ). Το pathfinder δεν ήταν μια παγκόσμια υπηρεσία φιλοξενίας ιστολογίων, όπως το blogspot, αλλά προερχόταν από την Ελλάδα και αυτό ήταν που με έκανε να συντηρώ εκεί το ιστολόγιό μου.
Από τις 10 Απριλίου 2018, η φιλοξενία ιστολογίων στο
pathfinder σταμάτησε κι έτσι –διαδικτυακός πρόσφυγας πια- αναγκάστηκα να αναζητήσω τη «στέγασή» μου στο blogspot, όπου είχα φτιάξει τον Φεβρουάριο 2008 ένα δοκιμαστικό ιστολόγιο που κρατούσα εν υπνώσει. Το ιστολόγιο στο οποίο αναφέρομαι βρίσκεται εδώ: https://agras1907.blogspot.gr/
Φιλοδοξώ σ' αυτές τις σελίδες να αναδημοσιεύσω προβληματισμούς και απόψεις που με βρίσκουν σύμφωνο ή έχω να διατυπώσω ενστάσεις. Δεσμεύομαι βεβαίως, να αναφέρω ΠΑΝΤΑ την πηγή. Βεβαίως, δεν θα λείπουν και αναρτήσεις με τις απόψεις, τις ιδέες και τους προβληματισμούς μου.

«Καθένας μπορεί να εκφράζει και να διαδίδει προφορικά, γραπτά και δια του τύπου τους στοχασμούς του». (Σύνταγμα Άρ. 14 παρ. 1)

Σάββατο 6 Απριλίου 2019

Θέλω να ανοίξω ένα τυροπιτάδικο



 Όχι δεν είμαι βλαμμένος, απλά προσπαθώ να ακολουθήσω την ίδια πετυχημένη πρακτική των κοινοπραξιών που αναλαμβάνουν τα έργα οδοποιίας στο εθνικό μας δίκτυο και εισπράττουν διόδια για έργα που δεν έχουν ακόμα κατασκευάσει. 


    Θέλω να ανοίξω ένα τυροπιτάδικο. Επειδή όμως δεν έχω λεφτά, θα ήθελα όσοι περνούν έξω από τον χώρο που σκοπεύω να ανοίξω το τυροπιτάδικο, να μου πληρώνουν τις τυρόπιτες που δεν μπορώ προς το παρόν να τους πουλήσω, έτσι ώστε σε κάποιο χρονικό διάστημα (π.χ. ύστερα από 2 χρόνια), να μπορώ να τους πουλώ τυρόπιτες (τις οποίες  φυσικά και πάλι θα πληρώνουν)!!! 
    Ευχαριστώ προκαταβολικά για τη συνδρομή σας και επιφυλάσσομαι για την παρασκευή πολύ νόστιμων εδεσμάτων, όταν θα είμαι βέβαια έτοιμος!!!
  Ή

    Έχω ένα γυράδικο και πουλάω γύρο... αλλά τον χρεώνω 6 ευρώ το τυλιχτό και 20 ευρώ την μερίδα, γιατί σε λίγο καιρό θα πουλάω φιλέτο στρογκανώφ... Εν τω μεταξύ φάτε εσείς τον γύρο τον κατεψυγμένο και βλέπουμε... Όταν μαζέψω τα λεφτά, θα σας βάλω και μανιτάρια άλα κρεμ στο μενού.
Ή

   Έχω ήδη κάνει κατάληψη σε ένα πάρκο του Δήμου και χρεώνω 3,50 τον καφέ.
Βέβαια η καφετέρια δεν έχει ανοίξει , αλλά κόβω αποδειξούλες σε όλους, αφού διαβεβαιώνω ότι η καφετέρια θα είναι έτοιμη το 2022!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Βούλομαι, εκφράζομαι και έτσι υπάρχω!

Δημοφιλείς αναρτήσεις των τελευταίων 30 ημερών.

ΔΑΚΕ Καθηγητών ΔΕ